Premier Group proponuje eleganckie filiżanki z nadrukami, które pełnią różne funkcje, poczynając od wywoływania pozytywnych skojarzeń wizerunkowych firmy, aż po zapamiętanie jej poprzez prosty zabieg umieszczenia logotypu na naczyniu, z którego pije się kawę czy herbatę. Jest to niezwykle skuteczny proces marketingowy, wykorzystany w mniejszych i większych firmach. Premier Group przygotowało zatem swoją ofertę szczególnie dla przedsiębiorstw. Poniżej znajdują się przykładowe realizacje zlecane przez znane marki z Polski i zza granicy.
Każdy nadruk na filiżankach wykonany jest z najwyższą precyzją i starannością. Wszystkim zleceniom towarzyszy również profesjonalizm. Premier Group stara się dostosowywać swoją ofertę do zróżnicowanych oczekiwań klientów, dlatego wykorzystuje kilka technik zdobień porcelanowych naczyń. Można wykonać nadruki z powłok wodnych dających efekt błyszczącej, matowej, metalicznej bądź satynowej grafiki. Dla firm, które w swoich siedzibach chciałyby posiadać filiżanki z wyżłobieniami, proponowana jest technika piaskowania. Standardowe nadruki na filiżankach wykonywane są w technologii kalkomanii, Polylux i sublimacji.
Filiżanki do kawy i herbaty są dostępne w różnych kolorach i wzorach. Można wybierać wśród pojemności od 45 ml wykorzystywanej najczęściej do espresso, aż do 400 ml, w którym można zaparzyć latte. W ofercie są również filiżanki o standardowych wymiarach 150-300 ml, w których najczęściej podaje się cappuccino. Asortyment filiżanek do nadruków obejmuje także naczynia o klasycznych, kulistych kształtach, z oryginalnymi okrągłymi uchwytami lub o strukturze rozszerzającej się ku górze. Nie tylko filiżanki mogą mieć nietypowy kształt. W ofercie dostępne są także filiżanki w zestawie ze specjalnymi spodami z miejscem na ciastko czy łyżeczkę. Wiemy, że na zadowolenie klientów wpływa zarówno nadruk na filiżankach, jak i ich dobra jakość, odporność na zmywanie czy wygoda trzymaniu danego naczynia. Firma Premier Group dba nawet o najmniejsze szczegóły, dostosowując zamówienie do indywidualnych oczekiwań klientów.